@busradincer büşra hanım merhaba expedite işlemi usciss sisteminde nereden yapılabiliyor
-
Miami - İST uçuşumuz da uçak altına verdiğimiz bavulumuzdan kutusunda açılmamış sıfır iphone 17promax'i miami havalimanı çalışanları çalmış. THY'ye kayıt oluşturdum sonuca göre güncelleyeceğim bu durumu ama bu konuda dikkatli olalım biz bir hata sonucu değerli eşyaların olduğu valizi uçak altına verdik ve sonuç bu..
-
arkadaslar selam herkese uzun bir aradan sonra tursit vizesine basvurmaya karar verdim en son 19 yasında universitedeyken red almıstım sonrada koronadan hemen önce almanyaya gidip geldim akabinden korona oldu shengenlede bir yere gidemedim 😃 suan 30 yasındayım ve tekrar basvurmaya karar verdim ve 10 seneden fazla oldu randevu en erken ne zamana veriyor veya öne cekebilirmiyiz?
-
@ATS16 Yazdiklarinizin hepsi dogru. Detaylar icin tesekkurler!
IRS "pay-as-you-go" sistemi kullanir. Yani ister W2 ile calisin ister freelancer veya 1099 ile calisin, ister isyeriniz olsun, yil boyunca quarterly sekilde estimated tax odemelisiniz. W2 ile calisinca, zaten her paycheck den vergi kesiliyor, o yuzden calisanin birsey yapmasina gerek yok. Digerlerinde ise siz bunu estimate yapip odemelisiniz.
Isin ilginc kismi ise eger quarterly tax estimate odemelerini yapmazsaniz, IRS underpayment penalty uygulayabilir. Bu genel olarak IRS'in her quarter icin belirledigi faiz orani + 3% penalty seklindedir. Eyaletlerinki her eyaletin kendi vergi kurallarina gore degisebilir.
Ornegin, ben de bu yilin ilk 4 ayinda 1099 uzerinden part time olarak calistim. Hem Nisan basinda hemde Temmuz ayinda kazandigim paranin 10% oranini quarterly estimated tax payments olarak IRS'e odedim. (Temmuz ayi icin odeme talimatini verdim, ilk haftasinda odeme yapilacak). Sene sonunda tax return yapinca, buyuk ihtimalle bu odemeleri zaten geri alacagim.
-
-
-
Dear Applicant,
Greetings from U.S. Embassy, Bangkok. We are writing to inform that your DS-260 forms for the following applicants have been re-opened.
EBRU KATIER (A) TOLGA KATIER (A)You are required to re-submit the DS-260 forms to update details about your address in the U.S. Please log into https://ceac.state.gov/IV/Login.aspx to complete the form.
Once completed, please reply to this email directly. We hope this response is helpful to you.
Sabah böyle bir mail aldık arkadaşlar ds260 a girdiğimde ise hem benim hem eşimin completed gözüküyor yani açılmamış ds260 ı doldurdugumuzda adress will be added diye kısa bi ifadede bulunmuştum mülakata gireceğim zaman verecektim adresi ne yapmam gerekiyor sizce ds260 açtırtmalımıyım yoksa hiç kurcalamayayım mı
-
Ya arkadaşlar önemli olan şey şu 3 ay kaldı kim haklı kim haksızdan ziyade bir an evvel dua edelim açılsın pauselar çok çaba ve emek verdik. Buraya nasip olurmu bilmem ama inşallah pause açılırsa ve vizelerimize kavuşursak buraya güzel anılarımızı yazıp hatıra olarak ilerde dönüp bakıp güleceğimiz bir süreç olsun diye umut edelim. Dava olsun veya olmasın o scammer bu şöyle böyle diyip anca birbirimizi demorize edip kırıyoruz. açılcağı varsa zaten açılır nasip işleri bunlar hayatta her istediğimiz olsaydı zaten çok farklı bir uçta olurduk 😃
-
YesilkartForum'da sorularınıza yanıt ve dogru yanitlar alabilmek için vize surecinizin detaylarini imzanizda belirtin lütfen. Imzanizi aşağıdaki başlıktaki adimlari takip ederek olusturabilirsiniz.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2184/vize-surecinizi-imzaniza-tasiyin?_=1623761125532
Süreç ile ilgili sorularınızı sormanız gereken doğru başlığı da DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları
-
-
Aynı konuda benimde yardıma ihtiyacım var. Tansiyon ilacımdan mümkün olduğunca getirim. Ancak elimde 2 aylık ilaç kaldı. Yardımcı olacak birisi olursa sevinirim.
-
Merhaba arkadaslar ben normalde universite mezunuyum, fakat burada bir sertifika programına kayıt oldugunuzds sizden lise diplomasi istiyorlar benim gibi lise diplomasi eski olanlar icin basima gelen bir durumu anlatmak istedim. Resident elektrik teknisyeni sertifika programına icin community college kayit yaptirdim. Üniversite parasi odememek icin amerikada ilk defa universite okuyan ve gelir durumu düşük kisilere FAFSA bursu veriliyor. Max $7925, banada max burs cikti haliyle, (bu arada dip not oglumda univ okuyor onada cikti, bireyleri ayri degerlendiriyor) fakat burs alabilmek icin lise diplomasını buradaki yetkili kurumlara dönüşümü yaptırmak gerekiyor. Sorun burada başladı diploma eski tip soguk muhur var ve transkript yok. Firmalar donusum yapmak istemiyor bu diplomayi veya transkripti mezun oldugunuz okul yetkilisi mail ile atsin diyorlar :), adam öldü dedim. 30 sene geçti mezun olali, baska firmalara başvurdum bir kaçı aslını istedi posta ile gönderip yaptirmaya çalışacağım. Tavsiyem gelmeden bu tur işler için lise diplomasi istenildiginden mühür, not dökümünü ne alabilirseniz faydasi olur. Apostil veya noter burada tanimiyorlar boşuna uğraşmayın. Burada tercüme yapip noter yapmak daha mantikli.
-
@Ercan-Tekoglan branşı neydi arkadaşınızın merak ettim🤔
-
@mert8 merhabalar;
Özel olarak yazıştığımız bir grupta I-140 onayı ile bu sene Mayıs ayında vize mülakatına giren bir abimiz oldu. Yanlış hatırlamıyorsam dünya kupası maç biletleri de vardı. İyi bir profil ve güzel bir seyahat planları olmasına rağmen malesef mülakatları olumsuz sonuçlanmıştı. DS-160 formunda ilgili soruyu nasıl yanıtlamışlardı hatırlayamıyorum ama memur, eb3 süreçlerini çok irdelemiş. I-140 onayından sonra turist vizesi başvurularında, özellikle DS-160 formunda ilgili "göçmen başvurusu" sorusuna "evet" cevabı verdikten sonra, mülakatın olumlu sonuçlanması oldukça düşük ihtimal olarak yorumluyoruz. Tabi bu durum; başvuru dosyasına, kişi profiline ve memur yorumuna bağlı olarak değişkenlik de gösterebilir. -
@Subutay Aşağıdaki başlıktan takip edebilirsiniz. Bence başvurunuzu yapın, sanki süreç biraz hızlandı gibi. 4-5 yıla düşebilir.
-
@LSkae, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Hayali bile güzeldi..
Aynen katılıyorum size.Nasip değilmiş
İsteğin bir şey olur ise bir olmaz ise bin hayir ara demişler ya.Hayirlisi ne diyelim -
@aysegul Evet Kent’te yasamaktan kesinlikle iyidir.
-
Escort pass veya destination pass veya gate pass olarak geciyor adi, su an icin ABD genelinde 25 havalimaninda var sadece uygulamasi.
Akron-Canton (CAK)
Bishop (FNT)
Capital Region (LAN)
Cleveland Hopkins (CLE)
Columbia Metropolitan (CAE)
Detroit Metropolitan (DTW)
Eastern Iowa (CID)
John Wayne (SNA)
Kansas City (MCI)
Lafayette (LFT)
Louis Armstrong (MSY)
Missoula (MSO)
Nashville (BNA)
Northwest Arkansas (XNA)
Ontario (ONT)
Palm Springs (PSP)
Philadelphia (PHL)
San Antonio (SAT)
Seattle-Tacoma (SEA)
Shreveport (SHV)
Tampa (TPA)
Tri-Cities (PSC)
Tulsa (TUL) -
-
@John-Hargen, içinde söyledi: Domestic violence
Merhaba. Öncelikle sorunuza genel bir çerçevede cevap vermeye çalışacağım.
ABD vatandaşlığı sürecinde tutuklanma veya hakkında şikâyet bulunması tek başına otomatik olarak vatandaşlığa engel değildir. USCIS (Göçmenlik Dairesi) başvurularda en çok şu unsurlara bakar:
Mahkûmiyet kararı (conviction) olup olmadığı
Kişinin gerçekten suçlu bulunup bulunmadığı
Son yıllarda “iyi ahlaki karakter” (Good Moral Character) şartını karşılayıp karşılamadığıEğer dava sonunda suçlu bulunmazsa, bu durum genellikle vatandaşlığa başvuruda ciddi bir engel oluşturmaz. Ancak yine de:
Tutuklanma mutlaka başvuru formunda belirtilmelidir
USCIS dava ile ilgili ek belge isteyebilir
Devam eden davalar süreci daha detaylı incelemeye neden olabilirBu süreçte en önemli konu, başlangıçtaki iddialar değil mahkemenin nihai kararıdır. Eğer gerçekten bir mahkûmiyet çıkmazsa, bu çoğu durumda vatandaşlık için engel sayılmaz; ancak her dosya bireysel olarak değerlendirilir.
Genel olarak ABD vatandaşlığı değerlendirmelerinde “iyi ahlaki karakter” kavramı sadece sabıka kaydına bağlı değildir, kişinin genel davranışları ve yasalara uyumu da dikkate alınır.
Bu tür durumlarda en doğru değerlendirme, dosyanın tüm detaylarına bakılarak yapılır.
Çok teşekkür ederim vermiş olduğunuz değerli bilgiler için.
Umarım güzel bir sonuç çıkar ve oğlum da vatandaşlık başvurusunu yapar.
Kategoriler
-
Yeşilkart Forum'a Özel
forum ile ilgili konular ve profesyonel yardımlar...
Forum Kuralları, Duyuruları ve GörüşlerinizMuslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor!Sosyal Medya HesaplarıForum Sohbetleri ve Yayınları -
Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik
göçmen vize kategorilerini ilgilendiren tüm işlemler...
Greencard Lotosu (Diversity Visa) SüreciAile Dayanaklı Göçmen Vizelerİş Dayanaklı Göçmen VizelerDiğer Kategorilerdeki Göçmen VizelerTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemlerVatandaşlık Süreci ve İşlemleriGreencard Loto Başvurusu Soruları -
Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam
abd'de yaşamı ilgilendiren tüm konular...
Eğitimİş Alanları ve MesleklerEyaletlerBankacılıkSağlıkEmlakEhliyet ve ArabaDevlet İşleri ve BürokrasiVergi SistemiEmeklilik ve YatırımHukuk SistemiBireysel ve Siber GüvenlikYolculukAlışveriş ve Mutfakİletişim ve TeknolojiKültür ve Hobi -
Türkiye Cumhuriyeti
türkiye'yi ilgilendiren yasal işlemler ve konular...
T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemlerAskerlik İşlemleriBankacılıkEmeklilik ve Yatırım -
Gündem ve Sohbet
haberler, serbest kürsü ve diğer paylaşımlar...
GündemGöçmenlik SohbetleriİngilizceMutfak ve YemekHobi
155
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
533.9k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum