@busradincer büşra hanım merhaba expedite işlemi usciss sisteminde nereden yapılabiliyor
-
@Ozgeboran evet sizin birşey yazmanıza gerek yok, onlardan email bekleyeceksiniz.
-
-
Merhaba bir haftadır bu hisseye bakıyorum sizin fikirleriniz nedir?
hisse konusunda biraz araştırma yaptım firma tamemn bitcoin yatırım yapan bir firma borçlanmaları tamamen uzun vadeli ve bitcoin dayalı yani firma bugun aldığı borçlar bitcoin alıyor borçların çoğu 2029 yılında geri ödemesi bugunkü mal varlığı ile bitcoin borcunu ödeyecek durumda risk şu bitcoin düşerse sıkıntı hisse sert düşer 2029 kadaar btc eğer artarsa bu hisse kaldıraçlı sistem gibi hızlı bir yükselişe girecektir 2029 kadar 10k usd atmaya değer mi sizce hisse şunki fiyatı 109usd btc 100k usd geçtiğinde 2025 yılında hisse 80usd'den 500+ usd çıkmıştı şimdi ben btc nin en azından artcğını düşünüyorum girmeye 3 yıl en az beklemeye değer mi fed seneye en azından 2027 sonra faiz indirmesini bekliyorum
image.png -
@Serhat-Tarhan-0 Maalesef dv27 üstündeki sis bulutu kalkmadan dv28 hakkında birşey demek erken olur. umarım başlar demekten başka birşey gelmiyor elimizden
-
Merhabalar, aranızda Subat - Mart - Nisan 2025 basvuru sahiplerinden dosyası "Case Is Being Actively Reviewed" statüsüne gecen var mi ?
-
Merhaba evrakları ceac’a yükledikten sonra ne kadar süre sonra formlar incelenip geri dönüş yapılıyor. Bilgisi olan varsa ve cevap verebilirse çok seviniriz
-
teşekkür ederim arkadaşlar @T-C-Kubilay-Dikici @gizemk @MySea
-
Diploma denklik RFE yanıtının USCIS e ulaşmasını takiben 2. iş günü onay e -postası geldi. Doğrusu 40 işgünü daha bekleyeceğim diye baya korkmuştum (gitmek için bir acelem yok ama sonuç beklemek oldukça sıkıcı). İlk yanıt 43. iş gününde gelmişti. Allahtan bu sefer kısa sürdü.
-
@Kunfeyekun Ankara yada İstanbul tercihini yaparken ben bir taraf diğer tarafa göre daha fazla onay verdiği için değil konyada ikamet ettiğim için ankaraya hızlı trenle 1.5 saatte gidebiliyordum ayrıca ankaradaki otellerin istanbula göre daha uygun olması ve forumda okuduğum bir çok deneyimin ankara olması en önemlisi de randevu alırken ilk başvurumda ankara istanbula göre randevu tarihi 3 ay daha önceydi gel gelelim randevumu önce çektim ama çekmeseydim yada çekemeseydim 3 ay daha erkendi ankara.
-
@Egemen-G, @bernat in anlattigi sekilde 2 kedi kurallar uygunsa tek kutuda tasinabilir ama 3. kediyi tasimak icin rezervasyon yaparken evcil hayvanin atandigi kisi mutlaka cam kenari secimi yapmali. yani esiniz ve siz ayri ayri cam kenarinda oturmalisiniz. ancak bu sekilde olabilir ama tabi en iyisi telefon veya ticket acarak dogrudan sormaniz. ayrica artik telefonla rezervasyon yapmaya gerek yok, sistem izin veriyorsa koltuk secim ekraninda evcil hayvan dahil edilebiliyor. telefonda yapilan uygunluk kontrolunun son teyidi zaten siz bileti online satin alirken tekrardan gerceklesiyor. herhangi bir sorun veya cakisma olmazsa satin alma islemi tamamlaniyor. dikkat etmeniz gereken, tamamen iptal edilebilir bilet almis olsaniz dahi, evcil hayvan rezervasyonu yaptiginizda bu ucretin iadesi mumkun olmuyor.
-
@ATS16 Yazdiklarinizin hepsi dogru. Detaylar icin tesekkurler!
IRS "pay-as-you-go" sistemi kullanir. Yani ister W2 ile calisin ister freelancer veya 1099 ile calisin, ister isyeriniz olsun, yil boyunca quarterly sekilde estimated tax odemelisiniz. W2 ile calisinca, zaten her paycheck den vergi kesiliyor, o yuzden calisanin birsey yapmasina gerek yok. Digerlerinde ise siz bunu estimate yapip odemelisiniz.
Isin ilginc kismi ise eger quarterly tax estimate odemelerini yapmazsaniz, IRS underpayment penalty uygulayabilir. Bu genel olarak IRS'in her quarter icin belirledigi faiz orani + 3% penalty seklindedir. Eyaletlerinki her eyaletin kendi vergi kurallarina gore degisebilir.
Ornegin, ben de bu yilin ilk 4 ayinda 1099 uzerinden part time olarak calistim. Hem Nisan basinda hemde Temmuz ayinda kazandigim paranin 10% oranini quarterly estimated tax payments olarak IRS'e odedim. (Temmuz ayi icin odeme talimatini verdim, ilk haftasinda odeme yapilacak). Sene sonunda tax return yapinca, buyuk ihtimalle bu odemeleri zaten geri alacagim.
-
Ya arkadaşlar önemli olan şey şu 3 ay kaldı kim haklı kim haksızdan ziyade bir an evvel dua edelim açılsın pauselar çok çaba ve emek verdik. Buraya nasip olurmu bilmem ama inşallah pause açılırsa ve vizelerimize kavuşursak buraya güzel anılarımızı yazıp hatıra olarak ilerde dönüp bakıp güleceğimiz bir süreç olsun diye umut edelim. Dava olsun veya olmasın o scammer bu şöyle böyle diyip anca birbirimizi demorize edip kırıyoruz. açılcağı varsa zaten açılır nasip işleri bunlar hayatta her istediğimiz olsaydı zaten çok farklı bir uçta olurduk 😃
-
YesilkartForum'da sorularınıza yanıt ve dogru yanitlar alabilmek için vize surecinizin detaylarini imzanizda belirtin lütfen. Imzanizi aşağıdaki başlıktaki adimlari takip ederek olusturabilirsiniz.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2184/vize-surecinizi-imzaniza-tasiyin?_=1623761125532
Süreç ile ilgili sorularınızı sormanız gereken doğru başlığı da DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları
-
-
Aynı konuda benimde yardıma ihtiyacım var. Tansiyon ilacımdan mümkün olduğunca getirim. Ancak elimde 2 aylık ilaç kaldı. Yardımcı olacak birisi olursa sevinirim.
-
Merhaba arkadaslar ben normalde universite mezunuyum, fakat burada bir sertifika programına kayıt oldugunuzds sizden lise diplomasi istiyorlar benim gibi lise diplomasi eski olanlar icin basima gelen bir durumu anlatmak istedim. Resident elektrik teknisyeni sertifika programına icin community college kayit yaptirdim. Üniversite parasi odememek icin amerikada ilk defa universite okuyan ve gelir durumu düşük kisilere FAFSA bursu veriliyor. Max $7925, banada max burs cikti haliyle, (bu arada dip not oglumda univ okuyor onada cikti, bireyleri ayri degerlendiriyor) fakat burs alabilmek icin lise diplomasını buradaki yetkili kurumlara dönüşümü yaptırmak gerekiyor. Sorun burada başladı diploma eski tip soguk muhur var ve transkript yok. Firmalar donusum yapmak istemiyor bu diplomayi veya transkripti mezun oldugunuz okul yetkilisi mail ile atsin diyorlar :), adam öldü dedim. 30 sene geçti mezun olali, baska firmalara başvurdum bir kaçı aslını istedi posta ile gönderip yaptirmaya çalışacağım. Tavsiyem gelmeden bu tur işler için lise diplomasi istenildiginden mühür, not dökümünü ne alabilirseniz faydasi olur. Apostil veya noter burada tanimiyorlar boşuna uğraşmayın. Burada tercüme yapip noter yapmak daha mantikli.
-
@Ercan-Tekoglan branşı neydi arkadaşınızın merak ettim🤔
-
@mert8 merhabalar;
Özel olarak yazıştığımız bir grupta I-140 onayı ile bu sene Mayıs ayında vize mülakatına giren bir abimiz oldu. Yanlış hatırlamıyorsam dünya kupası maç biletleri de vardı. İyi bir profil ve güzel bir seyahat planları olmasına rağmen malesef mülakatları olumsuz sonuçlanmıştı. DS-160 formunda ilgili soruyu nasıl yanıtlamışlardı hatırlayamıyorum ama memur, eb3 süreçlerini çok irdelemiş. I-140 onayından sonra turist vizesi başvurularında, özellikle DS-160 formunda ilgili "göçmen başvurusu" sorusuna "evet" cevabı verdikten sonra, mülakatın olumlu sonuçlanması oldukça düşük ihtimal olarak yorumluyoruz. Tabi bu durum; başvuru dosyasına, kişi profiline ve memur yorumuna bağlı olarak değişkenlik de gösterebilir. -
@Subutay Aşağıdaki başlıktan takip edebilirsiniz. Bence başvurunuzu yapın, sanki süreç biraz hızlandı gibi. 4-5 yıla düşebilir.
Kategoriler
-
Yeşilkart Forum'a Özel
forum ile ilgili konular ve profesyonel yardımlar...
Forum Kuralları, Duyuruları ve GörüşlerinizMuslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor!Sosyal Medya HesaplarıForum Sohbetleri ve Yayınları -
Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik
göçmen vize kategorilerini ilgilendiren tüm işlemler...
Greencard Lotosu (Diversity Visa) SüreciAile Dayanaklı Göçmen Vizelerİş Dayanaklı Göçmen VizelerDiğer Kategorilerdeki Göçmen VizelerTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemlerVatandaşlık Süreci ve İşlemleriGreencard Loto Başvurusu Soruları -
Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam
abd'de yaşamı ilgilendiren tüm konular...
Eğitimİş Alanları ve MesleklerEyaletlerBankacılıkSağlıkEmlakEhliyet ve ArabaDevlet İşleri ve BürokrasiVergi SistemiEmeklilik ve YatırımHukuk SistemiBireysel ve Siber GüvenlikYolculukAlışveriş ve Mutfakİletişim ve TeknolojiKültür ve Hobi -
Türkiye Cumhuriyeti
türkiye'yi ilgilendiren yasal işlemler ve konular...
T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemlerAskerlik İşlemleriBankacılıkEmeklilik ve Yatırım -
Gündem ve Sohbet
haberler, serbest kürsü ve diğer paylaşımlar...
GündemGöçmenlik SohbetleriİngilizceMutfak ve YemekHobi
159
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
533.9k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum