@Cihangir-Namlı Fazla atar... diye devam eden bir söz vardır, şimdi anmak istemiyorum fakat sözlerinize ithafen birkaç şey söylemek istiyorum. Öncelikle bulunduğunuz yer bir "sohbet" sekmesi, soru-cevap alanı değil bu bir. Burada insanlar sohbet ediyorlar, şakalaşıyorlar dolayısıyla espri ile karşılaşmanız ekstrem bir şey değil ki söz konusu espri iğneleyici veya ağır bir şey de değil. Ciddiyet arıyor olabilirsiniz, kusura bakmayın fakat burası devlet dairesi değil, biz de burada size hizmet etmekle yükümlü memurlar değiliz. Sorularınıza direkt cevap bulmak istiyorsanız danışmanız gereken yer bu forum değil bir göçmenlik ajansıdır. Hem insanların zamanlarını çalıp, sorularına cevap bulup üstüne insanları böyle ukala bir üslupla azarlamaya çalışan insanların bu forumda yeri yoktur haberiniz olsun. Haddinizi biliniz, teşekkürler.
sonar tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben Greencard talihlisi olmayı değil Greencard talihlisi olma hayalini kurmayı sevdiğimi farkettim. Hakkımdan feragat ediyorum arkadaşlar umarım benim yerime size çıkar
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Utopya Ağır konuşmak, sizi rencide etmek istemiyorum fakat söylediklerinize katılmıyorum. Burası bir forum, kahvehane değil belli bir yaş üzerine özel olsun. Devir teknoloji devri, bilgi çağı, adım gibi eminim ki küçük gördüğünüz yaşça genç arkadaşlar sizden bizden milyon kat daha iyi ve isabetli araştırma yapıyorlar. Daha önce doğmuş olmak kimseyi kimseden üstün kılmaz, rica ediyorum hoşgörülü olalım. Olamıyorsak da olmaya çalışalım, kimseye üstten bakmanın anlamı yok hepimiz insanız.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar forum ailem, yarın bu kardeşinizin J1 mülakatı var. Wish me luck

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@b2cberrak Bir an 7. Eşiniz için başvuru yaptınız sandım
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@suat-gunay Belirli yaş üzeri genelde kendi için değil çoluğu çocuğu için gitmek istiyor
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben kimseye haber vermeden ortadan kaybolur, sonradan arkamdan "aslında CIA ajanıymış deşifre olunca geri çağırmışlar" diye dedikodu çıkarırdım...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG Oklahoma dolaylarından uçakla geçen arkadaşlar aşağılarda bir yerde @Ping-PONG 'u şu şekil görebilir
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Trump gitmeden dv lottery geri gelmeyecek gibi geliyor bana
sonar tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Trump gitmeden dv lottery geri gelmeyecek gibi geliyor bana
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Geç kalma riski gözümü bir tık korkuttu toplu taşımayı komple saldım
Sabihadan direkt taksiyle geldim 1380 tl tuttu merak eden arkadaşların bilgisine -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İyi akşamlar arkadaşlar, yarın İstanbul'da J1 görüşmem var oldukça heyecanlıyım. Sabiha Gökçen'den konsolosluğa nasıl gidebilirim yardımcı olabilecek biri var mıdır?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar forum ailem, yarın bu kardeşinizin J1 mülakatı var. Wish me luck

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 bir şey söyleyeyim mi aynısını yazmak için girmiştim foruma bir mangalcılar bir de her gün bir eyaleti paylaşan birleri vardı onlar
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@EzgiLera niye - oy almış ki bu yorum
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son düzlüğe girdik mayıs yaklaşıyor yakın zamanda yine her başvuru ve açıklanma döneminde olduğu gibi panayır olur forum
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG vasıflı göçmenin trumptan korkması için hiçbir sebebinin olduğunu düşünmüyorum. Kaçak gidenler iltica edenler düşünsün
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
The Lone Star strikes again...
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@DreamlandResort air force ve NAVY vatandaşlık şartı koşuyor diye biliyorum. Yalnızca ARMY greencard kabul ediyor